mic mobilier Baia Mare, mese si scaune Baia Mare, decoratiuni Baia Mare, show room premiamob - silvarom srl Baia Mare

 

MIC MOBILIER, decoratiuni, MESE si SCAUNE > show room PREMIAMOB - Silvarom srl Baia Mare MM
Scurta descriere
Noutati:
Cine este PremiaMob? - Cel mai nou brand al marcii Silvarom Baia Mare a fost lansat pe piata locala, regionala si nationala sub numele de PremiaMob si este un magazin online dedicat celor care vor sa isi decoreze casa sau locul in care muncesc asa cum au visat
Expresii si
cuvinte cheie:
Mic mobilier, mese si scaune, decoratiuni, mobila tineret, mobilier hotelier, birouri, biblioteci, bucatarii, sufragerii, livinguri, dormitoare, tapet, holuri piele, canapele
Adresa:
Baia Mare, Victoriei 73- in incinta GOLD PLAZA - la etajul 2, Maramures
Orar:
L: 10-22, M: 10-22, M: 10-22, J: 10-22, V: 10-22, S: 10-22, D: 10-22
Telefoane:
0752-114.041
Detalii optionale:
mail web harta Baia Mare  
Clipuri video:
 


concret...  

Livrare

Despre serviciul de livrare

In termen de cel mult 30 de zile de la lansarea comenzii prin magazinul online premiamob.ro si plata a comenzii, vanzatorul va livra produsul/produsele comandate la adresa mentionata de catre cumparator.

Serviciul de livrare este asigurat prin TNT si este disponibil in toata aria de acoperire a companiei , care incepand din 01.03.2014, deserveste un numar de 3.272 de localitati din Romania

 

Toate produsele comercializate in magazinul online premiamob.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. In cazul produselor vandute si livrate de Silvarom Baia Mare, certificatele de garantie sunt emise direct de producator.

TERMENUL DE GARANTIE ESTE DE 24 DE LUNI DE LA MOMENTUL LIVRARII.

Documente necesare solicitarii garantiei:

a) Documente de cumparare (bon fiscal/chitanta/factura fiscala, dupa caz)

b) Certificat de garantie.

Garantia se pierde in urmatoarele situatii aplicabile dupa caz:

1. Defectiuni datorate transportului, depozitarii sau manipularii necorespunzatoare, inclusiv cele datorate operatorilor din lantul contractual;

2. Nerespectarea instructiunilor de utilizare, instalare, intretinere, manipulare, transport si depozitare cuprinse in manualul de utilizare/eticheta produsului;

3. Distrugerea etichetelor sau elementelor de identificare de pe produs;

4. Defectiuni si pagube datorate neglijentei, deteriorarilor mecanice, termice sau plastice;

5. Interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate;

6. Utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice.

Garantia se asigura prin inlocuire totala sau partiala, cu conditia ca lipsa conformitatii sa fi existat la data livrarii/achizitionarii produsului. De asemenea, garantia acopera si vicii de fabricatie ale produsului care afecteaza utilizarea normala a produselor.

PENTRU ACORDAREA GARANTIEI TREBUIE PREZENTATE IN ORIGINAL ATAT CERTIFICATUL DE GARANTIE, CAT SI FACTURA / BONUL DE CUMPARARE.

Garantia se acorda potrivit Legii in vigoare in special: – Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (transpusa dupa Directiva europeana 1999/44/CE privind anumite aspecte ale vanzarii de bunuri de consum si garantiile conexe) care se aplica atat pentru produsele de folosinta indelungata (electronice, electrocasnice, autoturisme, mobilier etc), cat si pentru produsele nealimentare de uz curent (confectii textile, incaltaminte, articole de marochinarie, jucarii etc) precum si – O.G. 21/92 republicata, Legea 449/2003 si Legea 296/2004, cu toate modificarille ulterioare.

In cazul aparitiei unor defectiuni, va rugam sa ne contactati pe email, prin pagina de Contact

 


Director web Goro
Inchide fereastra